Remember my name

Alla inlägg under juni 2014

Av Linn - 14 juni 2014 14:08

 Hej, sorry att jag inte har bloggat på ett tag... men har varit upptagen och har inte riktigt kommit på något att skriva  om. Men iallafall, tänkte att det var dags att blogga lite nu så...

 Det är ju sommarlov så tänkte berätta lite om vad jag ska göra nu i sommar: jag ska att va med vänner, sola, bada  och sova LÄNGE! ;) (och så klart försöka blogga mer) :)

 Men aja som sagt, tänkte bara uppdatera bloggen lite, så...


      

        Ha det gött och så ses vi nästa gång!  

                                                                        ~Hej då~


Av Linn - 3 juni 2014 20:00

Tjeena :)

Jag har precis duchat o nu sitter jag i min säng, dricker te o tittar på " Prison Break" ( en as bra serie som jag  helt klart rekomenderar er att titta på).

Men hur som helst, tänkte att det vore kul om ni fick reda på lite om mig, så...


10 fakta om mig:

1- Jag heter Linn

2- Mina favo färger är turkos, guld, svart o vitt

3- Jag älskar att se på film, lyssna på musik o chilla med kompisar

4- Jag hatar att ha tråkigt

5- Min favo mat är kebab talrik, hamburgare o tacos

6- Jag gillar att fotografera

7- Jag är intresserad av mode o smink

8- Jag är ganska blyg när det gäller att träffa nya människor

9- Jag gillar all sorts musik

10- Jag avskyr spindlar


    Det var la allt, Hej då             

                                                                                           ps: Har ni nårga frågor till/om mig

                                                                                                 så ärre bara att fråga :)



                                                                       

Av Linn - 1 juni 2014 21:48

Hej som ni ser, så är jag ny på det här med bloggandet.

Men asså det jag hade tänkt att fokusera på i mina blogginlägg är väll typ allt möjligt, som t.ex:

* lite mode

* fina bilder

* vardags bilder

* texter

 osv, osv...


Men, aja det var väll det jag hade att berätta för den här gången. 


Hej då!                                                                                                               ps: ska försöka blogga

                                                                                                                                       lite varje dag:)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 14 år, som gillar mode, inredning och att fotografera.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards